En eksklusiv oplevelse på The Scandinavian

For nylig havde Svendborg Golf Klub fornøjelsen af at invitere en gruppe af klubbens største sponsorer på en helt særlig oplevelse til The Scandinavian – en af Danmarks mest anerkendte golfdestinationer.

Turen var vores måde at sige tak til nogle af de virksomheder, som gennem deres engagement og opbakning er med til at skabe udvikling i klubben og styrke fællesskabet omkring Svendborg Golf Klub.

Deltagerne fik mulighed for at spille både Old Course og New Course – to baner, der år efter år rangerer blandt de bedste i Danmark. Men turen handlede om meget mere end golf. Den bød også på gode middage, stærke relationer, netværk på tværs af brancher og masser af hyggelige stunder i selskab med engagerede sponsorer.

Netop kombinationen af unikke oplevelser, stærke relationer og et værdifuldt erhvervsnetværk er en vigtig del af det, vi ønsker at skabe gennem vores sponsor- og erhvervsklubarbejde.

En stor tak til alle deltagere for en fantastisk tur, godt humør og mange gode samtaler undervejs.

Vi glæder os allerede til næste eksklusive oplevelse sammen.

Tak for en fantastisk tur til Korsør

I onsdags var 30 medlemmer af Svendborg Golf Klubs Erhvervsklub på tur til Korsør Golf Klub, hvor vi fik mulighed for at opleve en bane, der på mange måder adskiller sig fra det, vi er vant til på Sydfyn.

Banen er tegnet af banearkitekt Philip Spogárd, som også står bag Svendborg Golf Klubs kommende 10-årige masterplan. Det gav derfor ekstra perspektiv at se nogle af de tanker og løsninger, som kendetegner hans arbejde, omsat i praksis.

Dagen bød på både golf, netværk og gode samtaler i skønne omgivelser, og som altid var det mindst lige så værdifuldt at møde hinanden uden for de vante rammer som at konkurrere på banen.

En stor tak skal lyde til alle deltagere for godt humør, stærkt selskab og en fantastisk stemning hele dagen igennem.

Tillykke til Anders Wengel fra Forskel Landinspektørfirma, som leverede dagens bedste resultat og kunne lade sig kåre som vinder af matchen.

Tak også til vores samarbejdspartnere og sponsorer, som er med til at gøre denne type oplevelser mulige for erhvervsklubbens medlemmer.

Vi glæder os allerede til næste arrangement – og til endnu flere gode oplevelser sammen både på og uden for golfbanen.

Svendborg Golf Klubs Erhvervsklub
Netværk • Oplevelser • Forretninger

Endnu en fantastisk morgen til sponsortræning i Svendborg Golf Klub

Hele 18 deltagere var mødt op fra morgenstunden, og selvom dagen startede tidligt, var både energien, humøret og konkurrencelysten helt i top.

Efter træningen samledes vi i restauranten til morgenmad, gode grin og stærkt netværk på tværs af virksomhederne – præcis den kombination, der gør sponsortræningen til noget helt særligt.

Vi havde i den forbindelse fornøjelsen af et spændende og inspirerende oplæg fra Karina Elvison Bjørn fra Svendborg Jobcenter, som fortalte om det “nye” jobcenter, de nye tanker bag indsatsen samt mulighederne for samarbejde med erhvervslivet.

Tak til alle deltagere for endnu en morgen med stærkt fællesskab, netværk og god stemning

Erhvervsklubmatch – sponseret af Carlsberg

Tak for endnu en fantastisk dag i Erhvervsklubben i Svendborg Golf Klub
Dagens runde på 18-huls banen bød på masser af gode slag, stærk stemning og ikke mindst værdifuldt netværk på tværs af virksomheder – præcis som det skal være.
Efter runden samledes sponsorerne i restauranten til god mad og præmieoverrækkelse – en stor tak til dagens sponsor Carlsberg v/ Nicolai Birch Fabech for de flotte præmier – bl.a. billetter til Grøn Koncert og Tinderbox
Dagens top 3 blev:
Lars Jarlgaard – Digital Group
Søren Kingo Andersen – Golfeksperten
Tommy Søndergaard Simonsen – Nyt Syn Wichmann Optik
“Vandrepokalen” i form af den røde boksebold, gik denne gang til Mikael Danielsen som symbol på dagens dårligste score
Dagens trækpræmie gik til Tom Pelle Jensen, som blev den heldige ejer af en flot lædervest – og som han mere eller mindre lovede at møde op i næste gang vi ses!
Tak til alle jer, der deltog – både på banen, til middagen og generalforsamlingen efterfølgende.
Næste gang vi ses er 1 maj 2026 til Team Rynkeby Open hvor vi samler ind til et godt formål så skynd jer ind og tilmeld jer her:
Der er stadig ledige pladser 🙂
Vi ses snart igen
Dbh Mikael

Tak for en fantastisk aften i Skovridergården

Det blev endnu en helt særlig og stemningsfuld aften, da klubbens største sponsorer var samlet i kunstnerpakhuset Skovridergården.

I de historiske og unikke rammer dannede aftenen den perfekte kulisse for både netværk, gode oplevelser og nye indtryk.


Oplevelser i særklasse

Thomas Olea Christensen fra Korsgade Vin tog os endnu en gang med på en både lærerig og underholdende vinsmagning, hvor vi fik oplevet, hvor stor forskel det rette glas kan gøre.

Derudover nød vi lækker tapas fra Decibel, som var med til at fuldende aftenen.


Inspiration og historier

En stor tak til Steen Nielsen for at åbne dørene til Skovridergården og dele spændende indblik i sit erhvervsliv, engagement i Afrika og sine mange projekter.

Kreativitet og fællesskab

Aftenen bød også på kreative udfoldelser, hvor deltagerne sammen fik skabt et nyt kunstværk – en tradition, som vi er glade for at holde fast i, og som igen i år bidrog til den gode stemning.


Tak for opbakningen

Tak til alle der deltog og var med til at skabe en fantastisk aften.

Jeg glæder os allerede til næste gang!

De bedste hilsner
Mikael

Tak for en hyggelig netværksmorgen i Svendborg Golf Klub 

Det blev en rigtig god og inspirerende morgen for 30 erhvervsfolk, da klubbens sponsorer sammen med LokalVækst netværket afholdt fælles netværksmøde i Svendborg Golf Klub.

Der var stærkt fremmøde fra både eksisterende sponsorer og en række nye lokale virksomheder, som havde fundet vej til klubben – og det skabte en rigtig god dynamik med masser af dialog, grin og nye relationer.


Fællesskab og nye muligheder

Formålet med morgenen var at åbne klubben endnu mere op mod det lokale erhvervsliv – og det må man sige lykkedes.

Der blev netværket på kryds og tværs, udvekslet idéer og forhåbentlig lagt fundamentet for nye samarbejder, som også kan komme klubben til gavn fremadrettet.

En stor tak til LokalVækst for at facilitere en god og levende netværksdel.

Golf samlede os

Efterfølgende var der mulighed for at prøve kræfter med golf på drivingrangen, hvor flere nye gæster fik en introduktion til spillet – med god hjælp fra klubbens egne folk.

Det er netop kombinationen af netværk, fællesskab og golf, der gør Svendborg Golf Klub til noget helt særligt


Tak for opbakningen

Tak til alle der deltog og var med til at skabe en fantastisk stemning.

Vi glæder os allerede til næste gang

Tak for en dejlig aften hos KorsgadeVin

Fredag aften havde Thomas fra Korsgade Vin og undertegnede fornøjelsen af at samle en stærk gruppe af vores sponsorer til en helt særlig netværksaften i Svendborg – og sikke en aften det blev!

Vi lagde ud hos Thomas i Korsgade , som endnu engang leverede en sublim vinsmagning – Tak Thomas !
Med lækre vine, tapas og masser af gode historier blev der skabt den helt rigtige ramme for både grin, læring og netværk.
Aftenen fortsatte efterfølgende hos Vinsted, hvor vi rundede af i deres hyggelige kælderrum – den perfekte setting til at fortsætte de gode snakke og styrke relationerne på tværs af deltagerne

Det er aftener som disse, der virkelig understreger værdien af vores stærke sponsornetværk i Svendborg Golf Klub – hvor relationer opstår, samarbejder styrkes og nye idéer får liv.

En stor tak til:
– Thomas Olea-Christensen for værtskabet og de fantastiske vine
– Alle deltagere for den gode energi og opbakning
– Thomas Andersen og Lars Skovmand Aagaard fra Vindsted for at invitere på en afslutningsdrink

Vi glæder os allerede til næste år!

God weekend allesammen
De bedste hilsner
Mikael

Sponsortræning for vores sponsorer

Tusind tak for en rigtig god morgen til vores indendørs sponsortræning sidste fredag
Det var fantastisk at se så mange af jer – både jer der var friske fra kl. 06.00, og jer der stødte til senere. Der blev både trænet, grinet og netværket på kryds og tværs, præcis som Rolf og jeg håbede på.
og det var rart at se hvordan flere fik nogle gode inputs med hjem til eget spil
Jeg er glad for, at så mange benyttede muligheden for at kigge forbi til en kop kaffe, lidt morgenmad og en snak med de øvrige sponsorer, – det er lige præcis den uformelle ramme, vi gerne vil skabe herude i Svendborg Golf Klub
Tak for jeres opbakning til klubben – I er alle med til at gøre vores netværk stærkt og værdifuldt
Rolf og jeg glæder os allerede til næste gang!
De bedste hilsner
Mikael

Netværksaften på Hotel Ærø

Tak for en rigtig hyggelig og inspirerende netværksaften🙏

En stor tak til alle vores sponsorer, der deltog i netværksaftenen på Hotel Ærø hvor vi, traditionen tro, skød 2026 igang med diverse foredrag og dialog.

Der var fuldt booket med 45 deltagere og det var en fornøjelse at samle så mange engagerede samarbejdspartnere til en aften med god mad, stærke oplæg og ikke mindst værdifulde snakke på kryds og tværs.

Tak til hotelchef Anne Holm fra Hotel Ærø for værtskabet og den lækre menu – og tak til aftenens oplægsholdere for spændende indsigter for så vidt angår både bane, drift og klubbens fremtidige planer.

Dialogen og den gode stemning understregede endnu en gang, hvor vigtig og stærk vores sponsor- og netværkskreds er for udviklingen af Svendborg Golf Klub.

Vi ser frem til et fortsat tæt samarbejde og glæder os allerede til næste gang vi mødes

Tak for sidst – vi gentager succesen i 2027 🙂

Mikael

Sponsortræning

Fredag den 14-11-2025 havde vi booket de 2 simulatorer til vores sponsorer til den traditionsrige sponsortræning
De morgenfriske gik igang allerede kl 6, mens det officielle program med træning og efterfølgende morgenmad gik i igang kl 8
Rolf havde denne morgen sat fokus på data på Trackman og da vi var inde og spise fik Sean Kollerup fra G4S ordet hvor han fortalte lidt om hvad ham og hans virksomhed kunne og stod for
Tak for alle der deltog – det var som det plejer hyggeligt og Rolf og jeg glæder os til at se jer igen fredag den 12 december 2025. Invitation følger snarest
God dag allesammen