Turneringsgolf

I Svendborg Golf Klub har vi et træningsmiljø, hvor spillerne udvikler sig fysisk og mentalt. Der er et tæt samarbejde mellem træner og sportsudvalget for at sikre og skabe de bedste muligheder for vores spillere.

Svendborg Golf Klub støtter op om træning og spil på højeste niveau, da turneringsholdene er en vigtig del af klubbens profil.

Der er træning hver onsdag kl. 17 med vores træner, Rolf Pedersen. Der er også mulighed for individuelle træningstimer med Rolf, som spillerne kan bruge efter behov.

Træneren har ansvaret for sammensætningen af holdopstillingen, samt træningsplanen. Derfor er det vigtigt at man som spiller hurtigt melder ud, hvis man er forhindret i at spille i en af de 3 spilleweekender, da Rolf gerne vil have holdene sat ugen før hver spilleweekend.

For at træneren kan få et overblik over spillernes form er det vigtigt at kommer til træning, samt indleverer scorekort løbende.

I løbet af sæsonen vil der være forskellige arrangementer i løbet af året for turneringsholdene, såsom træningsweekend og andre sociale arrangementer. Ideer og forslag fra spillerne er altid velkommen, hvis der er noget de synes vi skal prøve.

Sponsor for Eliteholdene er