Vores ungdom Elitespiller Frederik har prøvet kræfter med Ecco Touren

Så fik vores klubmester Frederik R. Henriksen prøvet kræfter med Ecco Touren.
Frederik skriver på Facebook:
For mit (Frederik) vedkommende er ugen slut her i Køge, til Ecco Tour. Min første start på Ecco touren var præget af noget meget blandet spil, hvor min putter og driver sad super, men desværre i skarp kontrast til mine wedges. Med en kort bane og de pindplaceringer som var tilfældet denne uge, er gode wedges et krav for at spille godt, noget jeg desværre ikke havde. Men til trods for jeg ikke leverede det resultat jeg gerne ville, er der stadig mange gode ting at tage med, bl.a at mit øvrige spil godt kunne følge med og at jeg nu kan prøve at se hvordan jeg ser ud i forhold de bedste herhjemme. Så jeg har kun fået mere blod på tanden for at gøre det endnu bedre næste gang. Tusinde tak til alle sponsorerne for at gøre det muligt for mig at komme afsted @hoteltroense @skousenhvidevarer @tm.sogs @svendborgsportsklinik Og tusinde tak til @vinsted_svendborg for at sponsorer mine bolde denne uge✅ Og også tak til min caddie @nikolajtolboell #forsgk
Ærgerligt det ikke i denne omgang blev til mere Frederik, men vi er sikre på at du kommer stærkt tilbage næste år !
Frederik og vores andre dygtige unge spillere startede året med at kontakte det lokale erhvervsliv. Dette med henblik på at de skulle støtte op om at Svendborg Golf Klub over tiden skulle satse mere på ungdom elite arbejdet. Den første der bakkede op var Michael Hedahl Hansen fra Skousen som straks var klar og sponsorerede et større beløb allokeret til ungdom elitearbejdet. Der skal herfra lyde en stor tak til Michael og naturligvis også til Ulrik Mehlsen fra TM Salg og Service https://tmss.dk/, Jan Jacobsen fra SC Tech https://sctech.dk/ , Claus Bonde fra Hotel Troense – Svendborg, Graham Easter fra BeneFiT Stenstrup, Stig Linnemann Midtiby fra Svendborg Sportsklinik samt Talentpuljen fra Sport og Idræt i Svendborg Kommune, som alle med deres bidrag har gjort det muligt at vores ungdom elite spillere i 2023 har kunne turnere rundt i landet og deltage i diverse eliteturneringer.
Tusinde tak allesammen – uden jeres bidrag kunne dette ikke have ladet sig gøre!