SEAF donerer 30.000 kr til baneomlægningsprojektet

Der skal lyde en stor tak til Sydfyns Elforsynings Almennyttige Fond – i folkemunde kendt som SEAF, for deres flotte bidrag på 30.000 kr. til vores baneomlægning, hvor vi bl.a. har valgt at omlægge vores 9-huls bane og gøre den mere handicapvenlig. Samtidig giver det klubbens egne medlemmer mulighed for at fortsætte med at spille, selvom alderen eller tiden sætter sine begrænsninger.
SEAF har en ambition om at bidrage til udviklingen af de Sydfynske idrætsforeninger, herunder være med til at skabe nye muligheder for et aktivt liv for borgerne på Sydfyn og det må vi sige I gør med jeres flotte donation
Tak!
SEAF, som de fleste måske ved, en del af SEF Energi som er en meget værdsat sponsor ude hos os
@støtvoressponsorerdestøtteros