Mit Skotske slot – Informationsaften Tirsdag 4. juni 19-21 I Svendborg Golf Klub

I flere år har vi haft drømmen om lettere adgang til at udforske og opleve Skotland. Et sted, hvor vi kan nyde tilværelsen sammen med familie. Et sted, hvor det er let at invitere venner fra golfklubben, jagtselskabet, whiskyklubben eller mountainbikeklubben med over til.

I 2018 realiserede vi drømmen for 160 danske familier i Mit franske Slot a/s. Vi købte et større eksklusivt feriested i Provence. Her i 2019 realiserer vi igen drømme. Valget er faldet på Skotland, og vi vil gerne invitere dig med.

Vi har sammensat et projekt, som giver dig mulighed for at købe en ejerandel i et eksklusivt feriested, du ellers aldrig ville komme i nærheden af. Vi kalder det ”Mit skotske Slot”. Projektet er baseret på, at vi er 136 danske familier, der hver betaler en forholdsvis beskeden sum på kr. 250.000.

Ud over at vi sammen køber et helt unikt sted,  et eksklusivt præmieret Small Hotel – køber vi os også ind i et fællesskab. Herved får vi mulighed for at praktisere en række interesser og aktiviteter sammen med andre. Ved at løfte i samlet flok, bliver drømme til virkelighed.

Mød os  i Svendborg Golfklub tirsdag den 4. juni kl. 19-21. Her vil vi fortælle nærmere om projektet og du vil har  mulighed for at stille spørgsmål. Vi er vært ved et glas vin/øl eller vand

TILMELDING TIL THALUND@MITSKOTSKESLOT.DK

Kim, Børge, Ole