Fynske kaniner

I sæson 2024 tilbyder vi vore nye som nuværende medlemmer muligheden for at komme ud i andre fynske golfklubber for at prøve at spille med andre medlemmer på samme golfniveau.

Det er en rigtig god mulighed for at knytte nye bekendtskaber og samtidig prøve at spille golf på andre baner end vores egne.

Formålet med at deltage i Fynske Kaninmatch er først og fremmest at medvirke til at opbygge et golf netværk med ligestillede golfere og samtidig at give mulighed for at få nogle hyggelige timer i fællesskabet.

Denne form for spil henvender sig til nye og nyere spillere med et handicap mellem 36,1 og 54 begge inklusive. Gerne spillere der startede sidste år eller lidt tidligere.

I 2024 deltager flg. klubber med spil hos Fynske Kaninmatch:

Blommenslyst Golfklub, Vestfyns Golfklub, Skt. Knud Golfklub, Odense Golfklub, Golfklubben Lillebælt, Langesø Golfklub, Barløseborg Golfklub, Midtfyn Golfklub, Langeland Golfklub, Sølykke Golf, Faaborg Golfklub og Svendborg Golfklub

Svendborg Golfklub er i gruppe med: Lillebælt Golf Klub, Sct. Knuds Golf Klub og Midtfyns Golf Klub.