Bravo Golf Par/Makker Open

Lørdag og søndag 15. og 16. juli blev første udgave af Bravo Golf Par/Makker Open afviklet. En turnering over 2 dage med sammenlagt score for 18 hullers Greensome lørdag og 18 hullers Foursome søndag.

Ialt 80 spillere fra 16 forskellige klubber kom til start i flot golfvejr dog med lidt svære betingelser søndag på grund af blæst.

Præmierne var Gavekort til en rejse med Bravo Golf på 3000,- kr. til vinderne i hver række, 1500,- kr til nummer 2 og 2 x 12 bolde til nummer 3.

Derudover var der vinpræmier til de 3 bedste par hver dag.

Mange rosende bemærkninger til vores bane.

Et par hyggelige, sjove og spændende dage med højt humør og glade, tilfredse deltagere.

Vindere i A rækken:

1. Plads med 38 og 42 point ialt 80 point. I midten Susanne Johannsen og Jørn Pedersen Svendborg Golfklub
  2. Plads med 38 og 37 point ialt 75 point. Til højre Marianna Hansen og Egon Sørense Skive Golfklub
  3. Plads med 38 og 36 point ialt 74 point. Til venstre Jette Have Skive GK og Jens Andersen Sønderborg GK

Vindere i B rækken :

1. Plads med 41 og 31 point ialt 72 point. I midten Dorthe Snitker (v.) og Birgitte Andersen (h.) Svendborg Golfklub
  2. Plads med 34 og 36 point ialt 70 point. Til højre Christian Ebersbach og Bertram Benediktson Blommenslyst GK
  3. Plads med 33 og 34 point ialt 67 point. Til venstre Henny Poulsen og Andreas Poulsen Holstebro GK.

Vi takker Bravo Tours mange gange for at støtte op om klubben

Se hvilken gode tilbud de netop nu har på golfrejser ved at klikke her

#Støtvoressponsorerdestøtteros