Banestatus

Driving Range er d. 2.12 lukket indtil kl. 11.00 pga. boldsamling og klipning.

Det er ikke længere muligt at leje buggy. Der er dog tilladelse til, at de af klubbens medlemmer, der har årskort med lægeerklæring, kan køre i buggy kort tid endnu.

18 huls banen vil blive lukket lige før jul og henover vinteren og alle fairways, tee’s og semirough er blevet klippet en sidste gang for i år.

Bunker arbejdet er færdigt på 18 huls banen, vær dog opmærksom på der er lagt græstørv (areal under reparation), som der skal tages hensyn til.

Der bliver dybluftet greens i uge 50, hvilket vil betyde mindre huller på greens henover vinteren.

Der er blokeret tider om morgenen indtil kl. 10.00 på 18 huls banen pga. mulighed for rimfrost. Greenkeeperne vil tidligt hver morgen vurdere om der er frost eller ej og derefter fjerne blokeringen, hvis der ikke er. Ser det ud til godt vejr i flere dage frem, så fjernes blokeringen for disse dage.

Der må lægges op på Fairway og kortere klippede arealer og bolden må renses og genplaceres  i semi rough.