Støt Svendborg Golf Klub gennem SEF SupportEnergi

Som kunde hos SEF, kan du vælge SupportEnergi og være med til at støtte Svendborg Golf Klub.

Med din personlige støtte er du med til at sikre den fortsatte drift og bevarelse af Svendborg Golf Klub gennem dit el- eller gasforbrug

Sådan fungerer SupportEnergi
Du tilmelder dig SupportEnergi på el og/eller naturgas og at Svendborg Golf Klub skal have din støtte.Bidraget vokser til Svendborg Golf Klub, når du bruger el og/eller naturgas. Støtten optjenes i takt med, at dit forbrug af el og/eller naturgas. Helt konkret får du el og/eller naturgas til attraktive priser og Svendborg Golf Klub, får midler fra SEF til at sikre fremtidig udvikling.
Med andre ord; alle vinder med SupportEnergi.
SupportEnergi er for alle, både nye og eksisterende kunder.

Så let er det
Du skal bare tilmelde dig, via bestil knappen på linket https://www.sef.dk/produkter/supportenergi , så sørger SEF for resten! SEF kontakter din nuværende elleverandør og sørger for at få dig skiftet over til SupportEnergi (SEF), uden at du skal gøre noget.

Tilmeld dig og gør en mærkbar forskel
• Din klub, forening eller det valgte formål kan ligge hvor som helst i Danmark
• Bidraget til netop din klub, forening eller valgte formål vokser, når du bruger el og naturgas
• Du støtter med 2 øre/kWh el og 10 øre/m3 naturgas. Det bliver til en årlig støtte på ca. 100 kr. årligt ved et el-forbrug på 5.000 kWh og med 150 kr. årligt ved et naturgasforbrug på 1.500 m3
• Med din personlige støtte er du med til at sikre den fortsatte drift og bevarelse af din lokale forening eller støtte den mærkesag, som du brænder ekstra meget for
SEF engagerer sig i dit lokalområde. SEF ønsker at gøre en mærkbar forskel, lige dér hvor vores kunder bor, er aktive og har deres fritidsinteresser. Derfor tilbyder SEF SupportEnergi.

Med ca. 1.000 medlemmer er der mange penge at hente hvis alle medlemmer tilmelder sig denne løsning.