Sponsormatch 2023

Fredag den 25 august var en flok glade sponsorer med til klubbens sponsormatch.

Vi havde igen i år inviteret 4 af vores bedste ungdomsspillere med – Både for at give de unge mennesker en anderledes oplevelse, men i ligeså høj grad for at vi ældre kunne se, hvordan man også kan slå til en golfbold. Derudover var bestyrelsen også med på banen, ligesom greenkeeperne, Rolf og kontoret var med til både morgenmad og frokost. Alt dette for at vores sponsorer over tiden kan lære de folk, der driver klubben at kende, til gavn for alle parter på både kort og lang sigt.

Det blev en herlig dag med masser af  hygge og god golf samt ypperlig baneservice af  Jørgen Nimb – Vi takker mange gange for din hjælp på dagen.

Vejret holdt flot og der blev netværket og hygget i klubbens smukke omgivelser. På dagen blev der spillet en hold turnering samt en individuel række.

Top 5 blev følgende:

1. Christian Bagge – Partus
  2. Teddy Pedersen – Union Oiltech
  3. Noah Thiele – Ungdom Elite
  4. Steffen F. Norgreen – Skorstensfejer Steffen Norgreen
  5. Frederik R. Henriksen – Ungdom Elite

Holdmatchen blev vundet af Teddy Pedersen(Union Oiltech), Andre Stejlsted(Kortermann IT), Frederik R. Henriksen(Ungdom Elite) og Daniel Dam Sivkjær ( Fri Bike Shop)

Tillykke med sejren til jer alle !

Foranlediget af Allan Bojsen fra Bojsen IT, skal der lyde en stor tak til vores frivillige bestyrelse. Allan havde i den forbindelse taget gode flasker vin med, som han overrakte til bestyrelsesmedlemmerne, som tak for deres indsats i klubben.

Der skal slutteligt lyde en stor tak til Fynske Bank, Svendborg Golfrestaurant, Vildmedvin, Albani, PindJ Design, Borch Advokater, Bravo Tours, Hotel Svendborg, Golfexperten, Bojsen IT, Kortermann IT, AL Regnskab, Hotel Faaborg Fjord, Hotel Troense, Fri Bike Shop, Radio Diablo, Skårup Fodterapi og Indlæg, Landinspektør Schroll-Andersen og Training for Warriors for deres flotte gaver, som bidrog til et historisk stort præmiebord til en værdi af over 25.000 kr.

Vi glæder os allerede til næste arrangement, og håber at I medlemmer vil støtte klubbens sponsorer, således de fortsat kan støtte os som klub.

#støtvoressponsorerdestøtteros

Se flere billeder fra arrangementet på vores facebookside ved at klikke her

.