Rehab-Golf for personer med nedsat førlighed

Efter god vejledning fra Dansk Handicap Union, Dansk Golf Union samt ikke mindst inspiration fra Roskilde Golf Klubs Rehab-afdeling, tilbyder Svendborg Golf klub fra i år Rehab-Golf.

Rehab-Golf er til dig med nedsat førlighed – synlig som ikke synlig.

Fokus vil være på at hygge sig med hinanden, samt at bevæge sig i naturen, skabe glæde for golfspillet og at give mulighed for socialt samvær.

Alle kan være med til at spille golf, idet det er let at tilpasse tempo såvel som niveau. Det er dog en forudsætning, at du kan stå selv samt har en rimelig balance.
Se video om Rehab-Golf i Roskilde: https://roskildegolfklub.dk/aktiviteter/rehab-golf/

Vi mødes træner, spiller og har socialt samvær hver fredag fra kl. 09.30 til 12.00

Første gang er fredag den 12. maj 2023 hvor vi mødes i golfklubben
Mødested: Svendborg Golf Klub, Tordensgårdevej 5, 5700 Svendborg

Vi benytter os af træningsbanerne, par-3-banen og slutter i klubhuset.

Der vil være tilknyttet et antal frivillige hjælpere til træning og spil.

Du behøver ikke at tænke på golfudstyr, det låner du gratis i klubben.

Klubben har el-biler, som vi kan benytte, hvis du har behov herfor. Kom derfor blot i et par praktiske sko og tøj, der passer til vejret.

Tilmelding er nødvendig og den foretages til Ingrid Strandby på E-mail: ingridstrandby@gmail.com eller mobil: 40 53 26 30

Vel mødt