Nu er det tid til Golf-Tour-Sydfyn

Vi må desværre konstatere at tilmeldingerne fra SGK medlemmer kun er 8 spillere på nuværende tidspunkt, Det er klart, at opbakningen for egne medlemmer er vital for gennemførelsen af turneringen.

Jeg opfordrer derfor alle, der kan spille turnering den 30., 31. juli. og 1. august, til at tilmelde sig hurtigst muligt senest 18. juli.

Det koster 1095,- kr.

Deltagergebyret dækker:

Greenfee på de respektive turneringsdage til de 3 baner

Frie træningsbolde på alle 3 baner

Aftergolf med buffet onsdag den 30. juli

Afslutningsmiddag inkl. drikkevarer, musik og dans fredag 1. august

Præmier til dagsturneringer og den gennemgående turnering. Samlet sum over 100.000 kr.

Du tilmeldes via golfbox og turneringen står under Svendborg Golf Klub.

Vi kan garantere dig en spændende turnering med masser af udfordringer, men også social samvær med spillere fra hele Danmark. Vi spiller i 16-mands grupper, så der er mulighed for at få god social samvær, idet man spiller med golfere indenfor denne gruppe.. Der er præmier til den bedste 16-mands gruppe

Vil du vide mere, så besøg  www.golftoursydfyn.dk/.

Såfremt I kender medlemmer i andre klubber, må I gerne opfordre dem til at tilmelde sig turneringen. Den samlede pris er her 1295,- kr.

Vi håber på jeres opbakning.

Med venlig hilsen,

Vagn Grønbjerg