Meld dig ind i Svendborg Golf Klub som fuldtidsmedlem nu, og få hele 2015 med

Er du medlem i en anden klub men vil gerne skifte til fuldtidsmedlem i Svendborg Golf Klub? Så tilbyder vi nu at du kan betale et årskontingent, og få resten af året med i prisen. Alt du skal gøre er at melde dig ind i klubben, og huske at oplyse nuværende DGU nummer så bliver du oprettetog aktiveret når du har betalt. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatet. Tilbuddet er kommet efter forespørgsel fra forskellige golfspillere fra andre klubber som gerne vil skifte. Husk du skal være registreret medlem i en anden klub for at kunne udnytte tilbuddet.

OBS. ved evt, ændring i kontingent ved årsskiftet, vil differencen blive opkrævet i første kvartal 2015, Det er endnu ikke muligt at vurdere om der kommer ændring i kontingent, da dette afhænger af resultatet for 2014.

Tilbuddet er også gældende for klubbens egne fleksmedlemmer.