Klubmestre i slagspil fundet i Svendborg Golf Klub.

I weekenden blev der traditionen tro afholdt klubmesterskaber i slagspil. Alle deltagerne spiller tre runder golf hvilket svarer til 54 huller. Herefter vil den med færrest antal brugte slag kunne lade sig hylde i både dame og herre rækken. Hos herrerne var det en tæt dyst som endte med at Jesper Frederiksen til sidst kunne trække afgørende fra og lade sig hylde som klubmester.  Hos damerne kunne en flot spillende Lisbeth Seiersen lade sig hylde som klubmester, hun havde syv slag ned til nærmeste konkurrent.

I både herre og damerækken har de højest placerede nu kvalificeret sig til klubmesterskaber i hulspil. De afvikles i weekenden d. 3 og 4 oktober.

På dagen var der også præmieoverrækkelse til vinderne af ægtepar matchen og de mange klassemestre i klubben.  Du kan se en del af dem her på billedet sammen med de to klubmestre.

Klubmester 012