Klubmesterskaberne er afgjort

Fra sidste uges Klubmesterskaber havde vi et hængeparti hvor Søren Bech og Kristian Jensen, efter at have delt to gange i omspil på hul 18, ikke længere var i stand til at spille pga. mørke. Derfor blev dette afgjort lørdag morgen, og her viste Kristian Jensen sig at være den bedste efter første runde af omspil, og kunne dermed lade sig hylde som klubmester i slagspil 2016.

I hulspil for herrerne blev det Søren Seiersen som kunne lade sig hylde som vinder efter en finale mod Søren Bech der måtte give fortabt efter hul 17.

Hos damerne blev det til en sejr for Lisbeth Seiersen, der i finalen besejrede Mette Sander Zacho. Lisbeth Seiersen er dermed også dobbelt klubmester da hun i sidste uge blev en flot vinder af slagspil for damer.

Vi ønsker alle klubmestrene tillykke med pokalerne.

slider101 klubmester-hulspil-2016-soeren-seiersen kristian-jensen-klubmester-slagspil-2016