KLUBMESTERSKABER HULSPIL 2021

Kære medlemmer,

Klubmesterskabet i hulspil forgår på en ny måde i år – førhen kunne nogle få kvalificere sig via klubmesterskabet i slagspil, men vi har i klubben valgt at afvikle klubmesterskabet som en cup turnering hen over sæsonen, således flere har mulighed for at spille med.

Vi håber at I vil tage godt imod denne afviklingsform og håber at mange af klubbens medlemmer vil deltage.

I kan her læse betingelserne for denne måde at afvikle på:

KLUBMESTERSKABER HULSPIL 2021

Åben for fuldtidsmedlemmer med hjemmeklub i Svendborg Golf Klub og med max. handicap 26,0. Der spilles i en herre og dame række og der er plads til 32 spillere i hver række, og ved overtegning udgår spillere med det højeste handicap.

Der spilles hulspil uden handicap over 18 hullers runder med seedning, hvor laveste handicap seedes 1 og højeste handicap seedes nr. 32. Seedningen forgår ud fra deltagernes handicap, når startlisten laves d. 3. maj om eftermiddagen. Der er 3 uger til afvikling af en runde, lidt længere i sommerferie perioden.

• Runde 1 skal være afviklet senest tirsdag d. 25. maj
  • Runde 2 skal være afviklet senest tirsdag d. 15. juni
  • Kvartfinaler skal være afviklet senest tirsdag d. 6. juli
  • Semifinaler skal være afviklet senest tirsdag d. 3. august
  • Finaler skal være afviklet senest fredag d. 27. august

Deltagerne modtager en telefonliste over alle deltager i sin række og man aftaler selv spilledag / tid med modstanderen. Kan man ikke blive enige om en spilledato, er vinderen den spiller, der står i klubhuset kl. 17.00 på sidste spilledato.

Præmieoverrækkelse for Klubmesteren og Runner Up er søndag d. 29. august sammen med præmieoverrækkelsen for Klubmesterskabet i slagspil. Klubmesteren får overrakt en vandrepokal.

Buggy er ikke tilladt, der kan dog i special situationer gives dispensation, kontakt turneringsledelsen. Caddie er tilladt.

Sidste tilmelding er d. 3. maj kl. 12.00, og der er ingen startgebyr.

TILMELDING TIL DAMER RÆKKEN

TILMELDING TIL HERRER RÆKKEN