Frost, forsinkelser og græssets sundhed

Kære medlemmer,

Det er ikke for at være irriterende , at vi lukker for spil på 18 huls banen tidlig morgen, når vi opdager, at der er rimfrost på greens.

Er banen ikke lukket og du kommer hen til en green, hvor der stadigvæk er rimfrost, så undlad at gå derind. Det kan godt være, at det på puttegreens ved klubhuset er frit for rimfrost, men det er ikke ensbetydende med at alle greens på banen er rimfrost frie, da mange ligger i skygge.

Så venligst respekter vores afgørelse, vi har været hele banen rundt og vurderet lukketiden ud fra, hvad der er bedst for banen – på den måde er du også med til at passe på vores bane.

Se denne video, så kan du se hvad det betyder, hvis du alligevel går på en green, hvor der er rimfrost.