Husk tidsbestilling og bekræftelse af starttid

Vi henstiller til at folk husker at bestille tid i Golfbox, samt bekræfte sin tid, ellers vil man ikke kunne spille på banen. Desuden skal der kun startes på hul ét og ikke hul seks (på 9-huls banen) som vi desværre oplever jævnligt.

Tidsbestillingen og bekræftelse af tiden er et af de vigtigste redskaber for vores greenkeepere og deres arbejde på banerne. Desuden er det eneste mulighed for administrationen at trække data ud for at se bookinger på banen. Disse data bruger administration og greenkeeper til at planlægge arbejde på banerne, hvornår der kan lægges arrangementer og meget andet. Vi håber derfor at I vil være behjælpelige med at lette en del arbejdsgange for klubbens ansatte. Desuden er det til glæde og gavn for medlemmer og gæster så de kan se hvornår der er ledige tider mm.