Golfens Dag var en succes.

På det netop afholdte Golfens Dag havde vi besøg af 100 gæster. Ved hjælp af en fantastisk skare af frivillige sikrede vi at alle fik en god dag. Golfens Dag var en stor succes. Tak til alle der hjalp og deltog på dagen.!

På dagen modtog alle gæster en grundig instruktion og kunne prøve kræfter med det muntre køkken, hvor man kunne smadre kopper med golfbolden, derudover havde man en konkurrence hvor gæsternes præcision blev testet ved at slå en bold i en tørretumbler. En bedrift som kun fem af de mange gæster lykkedes med inden for de tre forsøg som man havde. Mange af gæsterne benyttede sig også af muligheden for at spille en runde på enten par 3 banen eller den lidt større 9-hullers bane.

På dagen havde vi en række konkurrencer:

Chip bolden i en tørretumbler: Vinder ved lodtrækning blev Jette Krog. Præmien er et prøvemedlemskab.

Feedback på markedsføring: Vinder ved lodtrækning blev Andreas Brandt. Præmien er et prøvemedlemskab.

Medlem der inviterer en gæst: Vinder ved lodtrækning blev medlem nr. 4588 Søren Ovesen. Præmien er en brunch for 25 personer i Svendborg Golfrestaurant.

Vinderne bliver kontaktet direkte.

Konklusionen er klar. Golfens Dag var en stor succes. Tak til alle der hjalp og deltog på dagen.!