Fredagsmatchen

Fredag, den 10. maj genoptog klubben sidste års jubilæumsmatcher – nu i første omgang kaldet “Fredagsmatcherne” – igen med stor succes.

Christian Haldan, Ingeborg Ploug og Susanne Petersen stod atter for et veltilrettelagt arrangement, og alle mere end 80 deltagere trodsede kulde og blæst og gennemførte Mexican Scramble over 12 huller.

OG SÅ VAR DER HOLE-IN-ONE AF OVE PEDERSEN – STORT TILLYKKE.

Efter matchen kåredes 3 vindere, der i præmie fik henholdsvis 2 flasker vin (1. præmien), 1 flaske vin (2. præmie) og ølbilletter (3. præmie) – alt sponseret af Belinda og Ove i Golfrestauranten. TAK FOR DET!

Inden sulten blev stillet, præsenterede klubbens formand og næstformand sig kort og fortalte lidt om, hvad der p.t. rør sig. Først og fremmest blev Ove “Hole-in-One” atter lykønsket. Alle de frivillige blev rost til skyerne – uden dem var klubben ilde stedt. STOR TAK FRA BESTYRELSENS FORMANDSKAB.

Formandskabet fortalte bl.a. om projekt “Det Gode Naboskab” og om, hvordan de vil forsøge at fastholde og udbygge dette. Det gule hus ved Par3 banen skal på en eller anden måde “beskyttes” mod “flyvske” bolde, der indimellem rammer ind på deres grund (en Task Force bestående af Peter Hviid, Carl Andersen og Michael Dissing er nedsat for hurtigt at finde en god – og billig – løsning på problemet) TAK FOR DET! Naboerne ved hul 15 (det smukt nyistandsatte rødstenshus) beder så mindeligt om IKKE at få besøg på deres private grund af mænd, der har vandladningsproblemer 😊, og andre golfspillere der er på jagt efter bortkomne bolde. Formandskabet har lovet familien at få løst denne “udfordring” gennem en “oplysningskampagne”, som blev skudt i gang i fredags (og nu fortsætter) 😀.

Atter havde Belinda og Ove sørget for skøn mad, så alle så ud til at have haft en fantastisk dejlig dag, en dag, der helt klart fremmer vores klubånd, fællesskabsfølelsen og kærligheden til vores skønne klub og den helt fantastisk flotte bane. Stor ros til greenkeeperne.

Gitte Borgermann