Belønning af frivillige

Som forening er vi i Svendborg Golf Klub afhængige af en stor frivillig indsats blandt jer medlemmer. Det vil vi rigtig gerne vise vores store taknemmelighed for ved at tilbyde jer frivillige lidt ekstra. Udover gratis deltagelse i medhjælpermatchen som spilles sammen med afslutningsmatchen, har vi netop sat et par projekter i søen. De tiltag vi har igangsat kan slet ikke måle sig med den værdi som jeres arbejde skaber, men vi håber at disse former for erkendtlighed kan hjælpe på motivationen for at hjælpe klubben.

I samarbejde med GOG har vi fået adgang til fire billetter pr. hjemmekamp, som vi vil udlodde i den samlede pulje for frivillige og uddele ved lodtrækning, med to billetter pr. heldig vinder. Dvs. vi trækker to vindere pr hjemmekamp som så kan tage af sted mod gudmehallerne og se en håndboldkamp.

Det andet tiltag vil være kåring af årets frivillige, som vi vil annoncere og fejre på klubbens ordinære generalforsamling.

Som beskrevet så er det vores måde at give lidt tilbage for den store indsats som der dagligt bliver ydet i klubben, vi er enormt taknemmelige for jeres store indsats som hjælper klubben i det daglige virke.