Company day for GOG

Hyggelig dag i selskab med vores samarbejdspartner GOG, som havde inviteret spillere og sponsorer til en dag i golfens tegn.

Vi var små 70 personer fordelt på både 18 og 9 huls banen. Det blev en rigtig hyggelig dag med sjov og spas, hvor serviceniveauet fra Kasper Jørgensen fra GOG og Mikael fra golfklubben i baneservicebilen efter sigende skulle have været helt i top – det var i hvertfald det indtryk, de gerne ville efterlade til alle, der havde tid til at høre på det….
Der skal fra klubbens side af lyde en stor tak til alle de frivillige hjælpere, der var med til at sørge for at dagen blev afviklet yderst tilfredsstillende, ligesom Jane i restauranten skal have en stor tak for det dejlige morgenmåltid, som alle nød i fulde drag.

Vi ses igen i 2024!Se flere billeder på vores facebookside ved at klikke her