Vedr. Kaniner

Første dag i det nye år var mødt med en vis spænding i Kaninudvalget. Men alt forløb ganske fint og stort set efter forventningerne. Flere ville gerne ud så tidligt som muligt, og det blev tilgodeset efter bedste evne. Der var efter de nye retningslinjer kun 9-hulsbanen til rådighed, og der blev lukket ud samtidig på både hul 1 og hul 6. Med det antal der mødte op (35 i alt) passede det perfekt. Ingen gik i vejen for hinanden. Det var ikke helt nemt at få fordelt Handicapspillere og Kaniner, da der var overvægt af HCP spillere. Som runden forløb og hvis man ikke skal lede for længe efter sin bold er der plads til 16 hold af tre spillere. Næste match er på onsdag d. 27 april, hvor vi har 18-huls banen til rådighed. Der bliver lukket ud fra klokken 1400 og derefter følges de gængse starttidspunkter. Som tidligere år bliver der først startet på runden hul 2 til 10 hvorfor man kan forvente ventetid. Derefter hul 1, 11 til 18. Afhængig af hvad der er af green-fee spillere. Der bliver løbende start. Og runden er tællende, så sørg for at i afleverer jeres scorekort hurtigst muligt efter i er færdige. Der bliver reguleret i Golfbox. Matchfee er fastsat til kr 25,00. Udvalget regulerer KUN Kaniner i Golfbox. Der bliver KUN reguleret ned. Handicapspillere SKAL spille EDS hvis de vil reguleres.

Kaninudvalget