Klubsponsorer Tina & Arne Petersen, SPAR Wandallsvej i Svendborg

Siger man SPAR Købmanden i Svendborg, dukker navnene Tina og Arne Petersen med stor sandsynlighed op. Idag er de ikke selv aktive købmænd mere, den tjans er overdraget til den ene af parrets sønner, nemlig Lennart, der med stor succes viderefører SPAR Wandallsvej.

Tidligere havde de også SPAR Mølmarksvej. Denne butik er nu frasolgt. Parret ejer stadig SPAR Tved, som dog er forpagtet ud.

SPAR Wandallsvej har gennemgået en nærmest totalrenovering og udbygning og har idag også både delikatesse og en stor og meget velassorteret vinafdeling.

Både Tina og Arne er super glade for at spille på vores smukke og velholdte bane. De er i år igang med den 3. sæson og nyder både golfspillet og det sociale liv, der følger med. Udover at spille i Svendborg holder begge også af udfordringerne på andre golfbaner – men Svendborgs dejlige bane er selvfølgelig nummer et.

Foruden golfen er især Arne ivrig cykelmotionist både indendørs i SOLO Fitness og udendørs på de danske – og europæiske – landeveje. Den store tur går i juli måned i år til Paris sammen med “Team Ringe” med Tina i følgebilen.

Som nævnt er det nu sønnen, Lennart, der i det daglige servicerer kunderne i SPAR Wandallsvej. Der er altid tid til en hyggelig snak, og så er der også altid en utrolig god service i butikken både fra Lennart himself og fra de dygtige medarbejdere. Prøv det gerne af – der er helt sikkert gode tilbud og superlækker mad i delikatessen og masser af gode vine i den velassorterede vinafdeling.

Vi takker mange gange for støtten Arne og Tina. I er i højeste grad med til, at vi kan drive klubben på den måde, som vi gør idag!

#støtvoressponsorerdestøtteros

Kvinder og golf 2023

Trænger du til at få rørt både kroppen og lattermusklerne, elsker du naturen og holder du af at møde nye mennesker, så er Kvinder & Golf lige noget for dig.

Kvinder & Golf er et 8 ugers forløb, hvor den ugentlige golftræning er kombineret med masser af socialt samvær, tid til kaffe og te, hygge på terrassen, nye venskaber, tapas og rosé.

I løbet af de otte uger vil du lære det basale i golfspillet. Du vil lære at slå de gode slag, begå dig på banen, skrive scorekort og få styr på de vigtigste regler. Du vil få træning i vores træningsområde, men også masser af tid med spil på banen.

Samtidig vil du få en stor gruppe nye golf veninder, der ligesom dig er helt nye i golfens verden. Under hele forløbet vil du blive fulgt af vores træner og en flok søde hjælpere, så du aldrig føler dig alene.

Forløbet koster 1299,- kr. og prisen dækker træning, sociale aktiviteter, en velkomstpakke, samt tapas og rosé til regelundervisningen, kaffe og kage på første træningsdag og grill på terrassen til vores afslutning. og meget mere.

Første træningsdag er onsdag d. 26. april, og udstyr sørger klubben for, i hele perioden. Der er plads til 20 deltagere efter “Først til Mølle” princippet.

For mere info – Send os endelig en mail på info@svendborg-golf.dk

Vi glæder os til at se dig!

Piger, kvinder og golf

I starten af marts udbød Svendborg Golf Klub et helt nyt begynderforløb – kun for kvinder – og den 26. april kunne 25 forventningsfulde og spændte kvinder starte deres golfkarriere.

Starten var som en typisk dansk forårsdag, omskiftelig, udfordrende og med enkelte byger, men sluttede i solskin. Og nu venter et otte ugers forløb med masser af golf, pilates, rosé, tapas sjov og ballade.

Kvinder & golf kommer vi til at kunne både høre og se på anlægget hver onsdag.

Ferielukket

sekretariatet er lukket i uge 42 pga. ferie.

Ved spørgsmål bedes folk henvende sig til Lars i shoppen. Tlf. 2616 1405