Tilmelding Regionsgolf 2020 for Seniorer. Veteraner og Superveteraner

For seniorer, veteraner og superveteraner

Den største holdturnering for klub-golfere i Danmark, Denne skrivelse handler om:

Senior/Veteran/Superveteran inddelt efter alder.

Senior: Min. 50 år i turneringsåret.

Veteran: Min. 60 år i turneringsåret.

Superveteran: Min. 70 år i turneringsåret.

Der tilmeldes 6-7 hold pr. sæson. Et hold består af 2 damer og 4 herrer, som spiller 1 damesingle, 3 herresingler og 1 mixed foursome.

Der spilles ca. 6 kampe pr. hold i foråret (3 hjemmekampe og 3 udekampe), og holdene sammensættes så vidt muligt med ekstra spillere, så der hver gang kan stilles et hold.

Der er brug for 18 – 21 damer og 30 – 35 herrer.

Regionsgolf er en holdturnering for klubgolfere, og det sociale aspekt er vigtigt. Der spilles for “alvor”, men det hyggelige samvær mellem spillerne og hold fra forskellige klubber er bærende og vanedannende.

I regionsgolf spilles hulspil, og der spilles fra scratch, dvs. at man ikke har sit handicap med sig. Der er afregning med det samme for hvert hul, der spilles. Hullet vindes, tabes eller deles.

Tilmelding:

Er du interesseret tilmelder du dig på: golfbox/klubturnering/januar 2020.

Holdene sættes i det tidlige forår 2020  efter laveste handicap.

Da der i de sidste par år har været mangel på damespillere, skal der lyde en kraftig opfordring til damespillere om at melde sig på.

Yderligere info kan fås på hjemmesiden Regionsgolf Danmark

Jane Damgaard, koordinator.