Svendborg Golf Klub indgår samarbejde med ny træner

Svendborg Golf Klub har endelig afsluttet sin proces med at finde en ny træner. Klubben har blandt et udvalg af dygtige kandidater valgt at indgå et samarbejde med en gammel kending, nemlig Fredrik Johnsson. Fredrik har tidligere haft sin gang i klubben som træner hvor han en meget vellidt træner blandt klubbens medlemmer.

Fredrik er i Golf Danmark kendt som en dygtig træner som kan træne og udvikle de dygtigste golfspillere, men samtidig kommer han også med erfaring og resultater fra klubber som medlems- og handicapmæssigt ligner Svendborg Golf Klub. Dette har været en vigtig del i udvælgelsen af træner. Samtidig er han kendt som en person der formår at samle folk og give dem en god oplevelse i sin træning.

Fredrik starter i klubben den 1. januar 2018

Klubben og Fredrik vil løbende sende mere information ud til de forskellige udvalg som skal samarbejde med ham.