Svendborg Golf Klub fylder 50 år

Idag den 22 oktober kan Svendborg Golf Klub fejre 50 års jubilæum. Dette blev markeret ved en Jubilæumsreception i Svendborg Golfrestaurant den 21 oktober, her deltog en masse medlemmer og samarbejdspartnere. Dette vil vi gerne have lov at takke for. Ligeledes en tak til SIS, Svendborg kommune og DGU for de flotte taler de holdte på dagen.

Da vi efter receptionen har modtaget en forespørgsel på hvordan man skulle gøre med en gave til klubben har vi herunder kopieret tidligere udsendt nyhed ind.

Efter henvendelse og opfordring fra flere medlemmer gør vi opmærksom på at hvis man påtænker at give en gave til klubben i forbindelse med Jubilæums receptionen på søndag den 21 oktober, så kan man indbetale et beløb på vores bankkonto i Nykredit med følgende kontonummer:

Reg. nr. 8117

Kontonummer: 4385521