Støt Svendborg Golf Klub – og spar penge på din elregning!

Svendborg Golf Klub har indgået et samarbejde med Energi Fyn om FynskSupportEl. Det betyder, at du kan hjælpe klubben økonomisk, og uden at det koster dig noget.

Aftalen går ud på, at for hver kWh der bruges i din husstand, giver Energi Fyn 2 øre til Svendborg Golf Klub. (Dette er også muligt, hvis du bor i lejebolig). Din elregning bliver ikke større – Energi Fyn betaler!

Hvis du tilmelder dig FynskSupportEl, er du med til at gøre en forskel for Svendborg Golf Klub samtidig med, at du sparer penge på din elregning. FynskSupportEl følger prisudviklingen på elmarkedet, så du er altid sikret den aktuelle markedspris. En gennemsnitlig husstand vil typisk kunne spare 150-200 kroner årligt på elregningen med FynskSupportEl.

Måske synes du, at 2 øre ikke lyder af meget – men er vi mange nok, kan det alligevel nå at blive til en del penge. I februar 2014 udbetalte Energi Fyn i alt 750.000 kroner til de fynske klubber for deres indsats i 2013. Den klub som havde tjent flest penge modtog ca. 32.000 kr. Så vi skal have så mange som muligt til at skaffe penge til Svendborg Golf Klub.
Skynd dig at tilmelde dig FynskSupportEl. Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig på www.supportel.dk eller på kontoret i golfklubben, så ordner Energi Fyn resten. Selvom du allerede er kunde hos Energi Fyn, er din tilmelding stadig nødvendig, for at du kan støtte Svendborg Golf Klub. Husk at det ikke koster dig noget, da Energi Fyn betaler.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte: Emil Nutzhorn, sekretariatschef på tlf.: 62 22 40 77 eller e-mail: en@svendborg-golf.dk

Vi vil gerne bruge pengene fra FynskSupportEl til at optimere klublokalet, så det kan bruges til klubmatcher samt mødelokale for udvalg. Vi vil også gerne kunne udleje lokalet til eksterne firmaer. Derudover er det vores ønske at skabe en hyggelig atmosfære i lokalet til glæde for de mange medlemmer som benytter sig af vintergolf, hvor restauranten ikke har mulighed for at have åbent i samme omfang som i sommersæsonen. Med støttekroner fra FynskSupportEl kan vi få et flot og funktionelt lokale, til glæde for både medlemmer, ansatte og eksterne partnere.