Sponsormatchen blev afholdt i høj sol og med godt humør

Fredag den 13 september var en flok glade sponsorer med til klubbens sponsormatch.

Det blev en herlig dag med masser af  hygge og god golf, hvor de 36 spillere konkurrerede i en Greensome partnermatch.

Vejret holdt flot og der blev netværket og hygget i klubbens smukke omgivelser.

Top 3 blev følgende:

1. Anders H. Jensen – D3 Reklame og Henrik Valente Mortensen – SMEL
  2. Christian Juhl Petersen og Jan Borup Coyle begge fra Interconnect
  3. Marten R. Andreasen – Golfshoppen.com og Morten Sol Petersen

Tillykke med sejren til Anders og Henrik

Der skal slutteligt lyde en stor tak til Pind J Design, Restaurant Svendborgsund, Borch Advokater, Bojsen IT, Hotel Svendborg, KVIK Svendborg, Landinspektør Schroll-Andersen, Training for Warriors, Landtved Consult, Borgerforeningen Svendborg Teater, Partus, Dolmer Arkitekter, CC Jensen, D3 Reklame, Golfshoppen.com, Union Oiltech, og Revisorgruppen for deres flotte gaver, som bidrog til et stort præmiebord til en værdi af over 30.000 kr.

Vi glæder os allerede til næste arrangement, og håber at I medlemmer vil støtte klubbens sponsorer, således de fortsat kan støtte os som klub.

#støtvoressponsorerdestøtteros

Se flere billeder fra arrangementet på vores facebookside ved at klikke her