Sidste nyt fra tirsdagsdamerne om Pink Cup tirsdag, den 10. juni 2014

Kære alle

Nu går vi ind i den sidste uge inden vores 10-års jubilæumsturnering til støtte for Kræftens Bekæmpelse løber af stabelen.

I skrivende stund har 69 mandlige og kvindelige spillere meldt sig for at støtte op om sagen. Det er vi rigtig glade for, vil dog lige nævne, at der er plads til 35 mere. Har du lyst til at deltage i den festlige turnering, så skynd dig at melde til inden tilmeldingsfristen udløber onsdag, den 4. juni.

Det bliver en festdag af dimensioner. Vi har fået en fantastisk støtte fra Svendborgs erhvervsliv. Vi har fået rigtigt mange fine præmier både til de spillende deltagere, men ikke mindst til vores lotteri.

Der vil være præmier til de 10 bedste spillere i de 2 rækker vi spiller i, og præmier til hvert 10. lod. Alle kan deltage i lotteriet – det er på ingen måde forbeholdt spillerne.

I vil se meget til Tirsdagsdamerne i ugens løb, hvor vi vil sælge lodderne til lotteriet samt varer fra Kræftens Bekæmpelse.

Som noget nyt i år opfordrede vi spillerne til at skaffe sig personlige sponsorer, hvis de havde lyst. Som tidligere nævnt, giver det andre end golfspillerne mulighed for at bidrage enten med et fast beløb, eller som et beløb pr. stableford point, spilleren opnår. Også her er der meget flotte præmier til de 2 mænd og 2 kvinder, der bidrager med de største beløb. Sponsorkontrakter og oversigt over personlige sponsorater fås i klubhuset, eller ved at kontakte os. De spillere, der deltager i denne konkurrence skal aflevere den udfyldte oversigt sammen med scorekortet for at kunne deltage i konkurrencen.

Det er ikke kun spillerne, men også Belinda og Ove i restauranten, der bakker op. I den sidste uge op til turneringen sælger de kager, hvor en del af prisen gives videre til vores indsamling.

Sidst, men ikke mindst, er der også mulighed for at afgive et lukket bud på det maleri, Sven Rungø bidrager med. Maleriet er opstillet i restauranten. Æsken med bud åbnes efter turneringen, hvorefter vinderen får overdraget det.

Vi håber virkelig, at vi når vores mål, så Svendborg Golf Klub får så mange penge ind til Kræftens Bekæmpelse, at vi kan sende den kvindelige vinder i A- og B-rækken videre til landsfinalen, der afholdes den 19. september hos Lübker Golf Resort.

På tirsdagsdamernes vegne.

Lise Rungø                         og                  Inger Olsen