Nyhedsbrev 25.02.2022

FORMANDENS KLUMME

Kære medlemmer

Jeg har den glæde at præsentere klubbens nye golfmanager Mikael Danielsen og vores nye restauratør Jane Bertelsen – se deres egen præsentation nedenfor.

Mikael starter den 15.marts og Jane starter den 1. april.

Begge er fyldt med energi og visioner for klubben, og vi glæder os til samarbejdet.

Tag godt imod dem.

På bestyrelsens vegne og god weekend.
Ulla larsen

Mit navn er Mikael Danielsen og jeg er jeres nye Golfmanager.

Jeg er 45 år, bor til dagligt i Vindeby sammen med Sophia på 9 år, der går på Tåsingeskolen og Noah på 14 år, der går på Ida Holst

Jeg er oprindelig uddannet bankmand og har de seneste 15 år været selvstændig, hvor jeg bl.a. har ejet et konsulenthus indenfor Sociale medier, ligesom jeg har været medstifter af
Better Energy, som er en større aktør inden for alternativ energi.

Privat elsker jeg at spille golf og hygge med familie og venner. Sideløbende passer jeg min egen lille ejendomsportefølje, som har til hensigt at finansiere min jordomrejse når jeg engang bliver pensionist.

Jeg starter officielt op den 15 marts 2022, men vil allerede fra i morgen, være sporadisk at finde ude i klubben, da jeg ikke kan vente med at komme i gang. Så hvis i ser mig, så er I velkommen til at tage fat i mig og sige hej.

Jeg glæder mig til at hilse på jer allesammen.

Jeg hedder Jane Jørgensen Bertelsen.

Jeg er så heldig at min hobby, er mit levebrød.
Jeg blev uddannet kok i 2007 på Sjælland, på en kro ved navn Strandmøllekroen.

Privat, er jeg gift og har 3 fantastiske børn. Bor i Vejstrup, hvor jeg også har et lille catering firma.

Jeg er født og opvokset i Jylland, flyttede til Sjælland til min nuværende mand, og har stiftet familie på Fyn. Og nu starter eventyret som forpagter.

Jeg glæder mig utrolig meget til at komme i gang ude ved jer og møde jer allesammen.

Banestatus

Vinterbanen og Drivingrangen er lukket pga. af vand foreløbig til og med mandag den 28. februar.
Følg status på GolfBox, hjemmesiden eller Facebook.