Samarbejde med Bravo Tours

Svendborg Golf Klub har netop modtaget en oversigt over antallet af gæster fra SGK som har benyttet Bravo Tours i sæsonen 2013/2014.

Hver gang man benytter sig af et rejsetilbud fra Bravo Tours Golf, og oplyser sit DGU nummer modtager vi et beløb til klubkassen. I den netop afsluttede sæson leverede vi nok gæster til at være den ottende bedste samarbejdspartner ud af 65 klubber. Det er vi meget stolte over, og takker jer medlemmer for at hjælpe til med at putte lidt ekstra i klubkassen.

Husk at vi også har lignende aftaler både med Sydfyns Elforsyning og EnergiFyn, begge er aftaler hvor I gennem jeres strømforbrug kan støtte klubben uden at det koster jer ekstra. Hvis du ønsker at støtte klubben på den måde så ring til Emil på kontoret og så vil han hjælpe dig videre.