Så blev pokalen til klubmestrene afhentet

Så er det snart tid til de årlige klubmesterskaber sponsoreret af Lars Skovmand Aagaard fra bl.a. Hansted Live og Vinsted i Svendborg Golf Klub og pokalen, som alle vinderne skal tages billeder med, er netop blevet hentet.
Pokalen er sponsoreret af Thomas Pind Jørgensen fra Pind J Design Guldsmedie – Vi takker mange gange Thomas for pokalen og din støtte i øvrigt til klubben.
Da Mikael hentede pokalen nede i guldsmedebutikken stødte han på en af vores andre gode sponsorer, nemlig Tømrermester Per Bihl ApS og de 2 spasmagere blev hurtigt enige om at der stod Pers navn over hele pokalen, hvis det da ikke lige var fordi Per imorgen, skal giftes
Tillykke med giftemålet Per – heldigt for de andre deltagere at du er lovet væk til anden side.