Pink Cup 2015

Tirsdagsdamerne er i fuld gang med Pink Cup turneringen og vil i den anledning bede jer medlemmer om at være opmærksom på, at alle i klubben kan spille Pink Cup den 6. juni kl. 10 til støtte for Kræftens Bekæmpelse. Du kan se mere om turneringen på Plakat_PinkCup

Alle der spiller i max. handicap 46 er velkomne til at deltage. Flexmedlemmer kan også deltage men skal betale greenfee, udover turneringsfee, for at kunne deltage.

Tilmeldingen er åbnet i golfbox. Max. deltagerantal 104.

Som sidste år skal der også lyde en opfordring – og det er kun en opfordring –  til at deltagerne hjælper med at samle endnu flere penge ind til klubbens indsamling ved at bruge deres venne-/omgangskreds eller øvrige sponsorer til at støtte dem med sponsorater på selve dagen. Sponsoratet kan være et samlet beløb eller et beløb pr. point, som deltageren spiller ind.

Vi har udarbejdet en personlig sponsorkontrakt til brug for indsamlingen. personlig sponsorkontrakt 2015-1