Nyt fra Begynderudvalget i svendborg golfklub sæson 2017/2018

Begynderudvalget har holdt sit første møde i sæson 2017/18 og har besluttet, at udvalget naturligvis ikke kun er et ”Nybegynderudvalg”, men selvfølgelig også et udvalg for de ”Gamle (læs: erfarne) Begyndere” (start sæson 2016/17) J.

For at komme godt i gang med sæsonen og få fortsat de gode relationer, der blev opbygget i sidste sæson – og forhåbentlig skabt nye – er det besluttet, at der for ”De Gamle Begyndere” vil være følgende matcher – naturligvis med efterfølgende spisning/frokostplatte hos Belinda og Ove (for egen regning) OG præmier

”Åbningsmatch” søndag, den 7. maj med gunstart kl. 10.00 på 9 hullers banen.

Mødested: Uden for klubhuset kl. 09.30 medbringende scorekort.

Tilmelding i Golfbox

”Afslutningsmatch” søndag, den 11. juni. Gunstart kl. 10.00 på 9 hullers banen.

Mødested: Uden for klubhuset kl. 09.30 medbringende scorekort.

Tilmelding i Golfbox

Efter denne match vil der ikke være flere arrangerede matcher for ”De Gamle Begyndere” i Begynderudvalgets regi, men vi opfordrer kraftigt til, at I allerede fra begyndelsen af sæsonen deltager i Kaninudvalgets onsdagsmatcher! Her er der også mulighed for både udfordringer på banen (9 hullers og en gang om måneden 18 hullers banen) og efterfølgende hygge i caféen.

For ”De Nye Begyndere” (sæson 2017/18) har vi planlagt følgende matcher på Par 3 banen, hvor der naturligvis også efterfølgende vil være både hyggeligt samvær i caféen OG præmieuddeling:

Søndag, den 21. maj med gunstart (fælles start) kl. 10.00 (”Åbningsmatch” )

Søndag, den 25. juni med gunstart kl. 10.00

Scorekort udleveres – og holdene sammensættes.

Der vil være tilmeldingslister hængt op på Begynderudvalgets tavle i golfklubben, som I bedes skrive jer på J

Søndag, den 30. juli med gunstart kl. 10.00 (”Afslutningsmatch”J)

Scorekort udleveres – og holdene sammensættes.

Vi glæder os alle til at møde nye golfspillere såvel som gamle kendinge og til endnu en skøn sæson i Svendborg Golfklub. Hvis I skulle få brug for at kontakte os i løbet af sæsonen, så står vores telefonnumre på Begyndertavlen i klubben. Vi står naturligvis til rådighed – også uden for matcher og træningstidspunkter.

På gensyn

På Begynderudvalgets vegne

Gitte Borgermann (formand m/k)