Ny træner

Svendborg Golf Klub kan nu præsentere klubbens nye træner. Valget er faldet på Rolf Pedersen som er en gammel kending af klubben. Vi glæder os rigtig meget til samarbejdet og håber I vil tage godt imod ham. Rolf har skrevet en lille hilsen som kan læses herunder.

Til Svendborg Golf Klub

Som den nye træner i klubben vil jeg gerne benytte lejligheden til at fortælle lidt om mig selv, så I ved lidt om mig, inden sæsonen går igang for alvor.

Mit navn er Rolf Pedersen. Jeg er 51 år gammel og har spillet golf, siden jeg var 6 år gammel. Så på sin vis kommer jeg med 45 års erfaring.

Nogen af jer vil have mødt mig i klubben tidligere, da jeg har haft min gang i Svendborg Golf Klub både som træner assistent og som greenkeeper. Jeg har været tilknyttet golflinien på Oure og haft junior og elite udvikling i Mølleåens Golf Club ved Farum et par sæsoner.

De sidste 6 sæsoner har jeg været assisterende træner i Odense Eventyr Golf, og nu glæder jeg mig til, at jeg igen bliver en del af Svendborg Golf Klub.

Med de venligste hilsner

Rolf Pedersen