Modeshow i Pink Cup regi i Svendborg Golf Klub tirsdag, den 28.4.2015

PINK CUP2015

Modeshow i Pink Cup regi i Svendborg Golf Klub tirsdag, den 28.4.2015

Kære Tirsdagsdamer og andre interesserede damer!

Som noget nyt i år arrangerer Tirsdagsdamerne modeshow i samarbejde med 2 af vores sponsorer:

De fire Årstider v. Hanne Larsen og Golfstore Svendborg Golfklub v. Henrik Zacho

Her vil de flotte forårskollektioner fra henholdsvis Bitte Kai Rand, Sarah Pacini, Henri Lloyd, Stenströms, McVerdi, Mansted, Brax, Piro og Rönisch, Abacus, 2117 og Puma blive fremvist.

Opvisningen forventes at tage omkring 40 minutter med start ca. kl. 19.30.

Vi har aftalt med Belinda og Ove, at de før modeshowet vil servere en tapas tallerken bestående af Serranoskinke med melonsalsa, rejecreme med friskost på ristet brød, 2 slags spanske pølser, græske oliven, hjemmelavede saltmandler, 2 slags oste med lidt frisk frugt, og dertil hjemmebagt brød og smør.

Prisen for dette formidable arrangement er 150 kr., hvoraf de 50 kr. – via vores Pink Cup indsamling – går til Kræftens Bekæmpelses kamp mod brystkræft.

Tirsdagsdamerne spiller den dag 9 huller med ”blind makker”.

Der er gunstart kl. 16.00 – så vi forventer at være inde igen kl. 18.30.

Vi vil gerne invitere alle klubbens kvindelige spillere med fuldt medlemskab og max. handicap 42 til at deltage i turneringen, som vi den dag har gjort gratis. Det er også muligt blot at deltage i spisning og modeshow, så meld gerne en veninde til.

Tilmelding senest den 20. april på liste opsat på Tirsdagsdamernes opslagstavle.

Max. deltagerantal er 75 – efter først til mølle princippet. Af hensyn til restauranten er tilmeldingen bindende.

Ingeborg, Charlotte, Dodée, Marianne, Susanne, Lis, Inger og Lise

NB NB NB – PINK CUP SPILLES I ÅR LØRDAG, DEN 6. JUNI KL. 10.00  – NB NB NB