Modeshow i Pink Cup regi i Svendborg Golf Klub

Modeshow i Pink Cup regi i Svendborg Golf Klub, tirsdag, den 26.4.2016

Kære Tirsdagsdamer og andre interesserede damer!

Vi fik så megen positiv respons på vores modeshow sidste år, at vi ikke var i tvivl om, at vi gerne ville gentage succesen. Heldigvis var vores sponsorer

De fire Årstider v. Hanne Larsen og Golfstore Svendborg GK v. Henrik Zacho

begge straks med på ideen.

I år vil modellerne vise de flotte forårskollektioner fra henholdsvis Bitte Kai Rand, Henri Lloyd, Stenströms, McVerdi, Mansted, Brax, Piro m.m. samt Daily, Rönisch, Abacus og Nike. Og som noget nyt, vil Henrik også vise herretøj.

Opvisningen forventes at tage en times tid med start ca. kl. 19.30.

Hanne tilbyder deltagerne 10% rabat på tøjet den 27. og 28.4. og

Henrik 15% på tøjet i en uge efter modeshowet mod forevisning af deltagerbilletten

Vi har aftalt med Belinda og Ove, at de før modeshowet vil servere en fyldig og lækker tapas tallerken med fisk/skaldyr, pølse, oste, oliven mm., og dertil hjemmebagt brød og smør.

Prisen for dette formidable arrangement er 150 kr., hvoraf de 50 kr. – via vores Pink Cup indsamling – går til Kræftens Bekæmpelses kamp mod brystkræft.

Tilmelding senest den 19. april på liste opsat på Tirsdagsdamernes opslagstavle.

Max. deltagerantal er 90 – efter først til mølle princippet, og af hensyn til restauranten er tilmeldingen bindende. Vi vil så gerne have alle pladser besat, så tag gerne en eller flere veninder med til spisning og modeshow.

Tirsdagsdamerne spiller den dag 9 huller med ”blind makker”.

Der er gunstart kl. 16.00 – så vi forventer at være inde igen kl. 18.30.

Vi vil gerne invitere alle klubbens kvindelige spillere med fuldt medlemskab og max. handicap 42 til at deltage i turneringen, som vi den dag har gjort gratis.

Pink Cup 2016

Ingeborg, Charlotte, Dodée, Marianne, Susanne, Lis, Inger og Lise