Medlemsaften – Golfregler

Tirsdag 30 maj holder vi en medlemsaften i klubben hvor der kommer et spændende foredrag om golfregler. Indlægsholder er Brian Nygaard Oswald som er kendt for sine sjove og inspirerende oplæg vedr. golfreglerne. Vi havde besøg af Brian i 2016 hvor han leverede en underholdende og oplysende aften. Derfor gentager vi succesen igen i år. Tilmelding foregår via turneringsmodulet i Golfbox – Søg blot på ”Medlemsaften Svendborg Golf Klub” og tilmeld dig – Der er plads til 75 deltagere efter først til mølle. – Du kan også tilmelde dig i sekretariatet eller via mail info@svendborg-golf.dk (tlf. 62 22 40 77)
Det hele finder sted i restauranten mellem kl. 20.00 og 22.00 – Vi håber på mange tilmeldte til en spændende og inspirerende aften.