Kommunikationsplatforme

I Svendborg Golf Klub har vi flere måder at kommunikere på. I hverdagen vil du især kunne blive opdateret på følgende platforme

• Hjemmeside
  • Nyhedsbrev
  • Opslagstavler i klubhuset

Hjemmeside:

Hjemmesiden er stedet hvor du finder alt den information du kunne ønske om klubben, alle nyheder vil figurere på siden, og du vil i fire undergrupper på forsiden kunne se mere specifik information. Det er følgende fire nyhedsrubrikker

1. Nyheder fra Svendborg Golf Klub – Her orienterer vi om alt fra turneringer til påmindelser om regler for udmeldelse, og fra indkaldelser til generalforsamling til orientering om en der har lavet Hole In One.
  2. Nyheder fra greenkeeperne – Her kan du læse nyt om banen, hvor der løbende kommer en banestatus, referater fra baneudvalgsmøder og alt andet der vedrører alle grønne områder.
  3. Svendborg Pro og Golfshop – Her finder du tilbud fra shop og protræner, samt orienteringer om eventuelle lukkedage, demodage og meget andet.
  4. Nyheder Kik / Udvalg – Her vil de forskellige udvalg fortælle om sine aktiviteter, det kan være Mandagsherrerne som fortæller om en aftentur til Langesø, seniorerne der skriver om by match mod Faaborg og alt andet hvad der vedrører de udvalg og klubber i klubben der befinder sig i Svendborg Golf Klub.

Hjemmesiden er også stedet hvor du altid kan finde en opdateret sponsorliste. Vi sætter stor pris på at vores medlemmer bruger et par minutter på at se listen igennem og tænker på at støtte dem når man skal bruge en ydelse eller vare som de udbyder.
Vi stræber efter at hjemmesiden er bygget op således den er nem og overskuelig at anvende, målet er at man nemt og hurtigt kan finde f.eks. en baneguide eller indmeldelsesblanket og alt det andet som det er vigtigt at kunne finde frem til forholdsvis hurtigt.

Her følger en kort introduktion til hjemmesidens hovedmenuer.

Herover ser du et billede af den forside der møder dig. Øverst til højre ser du klubbens telefonnummer, samt to faner.

1. Sekretariat – Ved at klikke på sekretariat vil du finde sekretariatets normale åbningstider, arbejdsbeskrivelse, billeder af personalet og logo til download.
  2. Info – Ved at gå til info finder du alt fra vedtægter og bestyrelsesreferater til procedurer og vejledninger som redegør for hvordan vi håndterer en række arbejdsgange i klubben, f.eks. håndtering af glemte sager, tegning af sponsorater og anbefalede rundetider. Der er en masse information at hente.

Over de billeder fra banen som man vi se finder du fem punkter:

1. SGK – I denne fane finder du priser på medlemskab, informationer om venskabsklubber, Klub 81 og klubbens privatlivspolitik. Herudover er der link til vores forpagtere: Svendborg Golfrestaurant, Protræner og Svendborg Golfshop.
  2. Klubben – Indeholder information om alle klubber i klubben, her kan du gå i dybden med information om kaninerne, juniorerne, begyndere og meget andet. Det er også i denne fane du finder information om + 37 træning og den officielle turneringskalender.
  3. Banen – Fanen indeholder banebeskrivelse, konverteringstabeller samt lokale regler og andet relevant for banen, her finder du også kontaktoplysninger på klubbens greenkeeper.
  4. Gæster – Her skal du kigge hvis du er gæst, her er priser på greenfee, mulige overnatningssteder og generel information om banen. Det er også under gæster at man finder priser på selskaber/companydays både for golfspillere og ikke golfspillere.
  5. Søgefelt (en lup) – Her kan du søge efter noget specifikt og tidligere nyheder.

Nyhedsbrev:

I sæsonen er vores mål at udsende et nyhedsbrev én gang om ugen. De fleste nyheder vil være taget fra hjemmesiden, men også reminders om turneringer, tilbud fra shoppen eller andet spændende læsning kan være en del af dette. Nyhedsbrevet vil ofte indeholde mellem tre og syv forskellige nyheder pr. nyhedsbrev. Nyhedsbrevet sendes via en udbyder som ikke er koblet sammen med klubbens medlemskartotek, det er derfor vigtig at du aktivt tilmelder dig klubbens nyhedsbrev via hjemmesiden, hvis du ikke allerede er tilmeldt.

Vores Facebook side bruger vi primært til at interagere med vores medlemmer på en lidt mere direkte måde. Desuden bruger vi den også til at gøre opmærksom på klubben, og forhåbentlig tiltrække interesse fra folk som måske ikke lige havde forestillet sig at spille golf. Vi vil sætte stor pris på hvis de nyheder og historier der kommer fra siden, får et såkaldt ”like” (Synes godt om) eller en deling via jeres profil. Har I spørgsmål eller andet kan I også benytte Facebook siden, så vil vi forsøge at svare hurtigst muligt.

Opslagstavler i klubhuset:

I klubhuset findes en række opslagstavler. Her er der informationer fra klubben som f.eks. lokale regler, billeder af bestyrelsen osv. De fleste klubber i klubben bruger også tavlerne til at informere om matcher, ture og meget andet. Dameholdene i Danmarksturneringen er også flittige til at vise resultater og billeder fra deres kampe.