Kaninmatcher og afslutning

Så fik vi afgjort den sidste Match i Kaninerne.

Desværre var der kun 26 deltagere, men præmierne blev derfor også større end normalt.

Nr 1 blev Churt Pedersen med 18 point.

Der var præmier til de 8 første, der var fordelt med 1 på 18 point, 4 på 17 point og 3 på 16 point.

Så vi var ude i bedst på sidste 6 huller og sidste 3 huller for at finde rækkefølgen.

Churt blev også nomineret som Årets Kanin. Han har deltaget 23 gange ud af 25 mulige. Det er flot.

Gaveregnen var så stor, at Karen Sparrewath måtte holde blomsten.

På 2. og 3. pladsen kom henholdsvis Bygum H Andersen og Gitte Johansen med hver 22 deltagelser.

Vi har været meget heldige med at hente sponsorpræmier fra :

Golfklubben – PRO-shoppen – Restaurant 19 – Kaninudvalget – Spar Nord – Fynske Bank – Nordea –

Hardy’s – Sporten – Anonym giver – Børsen – PRO-TRÆNER – Fodplejeklinikken – Hotel Ærø

• Og en stor tak til dem – I har gjort en stor forskel.

Lidt statistik skal der også med :

Der har været 25 starter ud af 26 mulige (årets første blev aflyst pga vand).

Der har været 879 spillere til start.

De har i alt lavet 12372 point – eller gennemsnitlig 14,1 point pr gang.

Til slut en stor tak til alle der har stillet op til vore matcher, på godt og ondt, og en særlig tak til

alle jer der har stillet onsdag efter onsdag og taget opgaven med at få dette til at fungere.

Også tak til jer der har haft opgaven med både 6-12 Kaniner og Superkaniner.