Julegave til vores sponsorer

Bestyrelsen i Erhvervsklubben skulle naturligvis også, ligesom vores andre sponsorer, have en julegave, som tak for deres bidrag til Svendborg Golf Klub i det forgangne år ( lidt forsinket da jeg har haft sprunget min akillessene og derfor ikke har kunne køre bil)

Julegaven er håndlavet på drejebænk og fremstillet af den lokale Skorstensfejermester Steffen Norgreen, som du også vil møde på Golfbanen.

Træet stammer fra f.eks. gamle egetræs strøer fra Skovsbo. Træet har båret på et gulv i mere end 100 år. Desuden er der Valdnød, som er overskudstræ fra møbelfabrikation, Mahogni fra en køkken bordplade, som skulle kasseres. Kirsebærtræ, fældet lokalt i en have og anløbet bøgetræ fra brændestakken på Skovsbovej.

Han producerer også andre modeller af både fyldepenne og kuglepenne samt barbersæt på bestilling i selvvalgte træsorter, så skulle du være interesseret så kontakt ham endelig for mere info
God dag allesammen
Mvh Mikael

60 stk. penne til Erhvervsklubben