Info omkring forestående auktion til fordel for Svendborg Golf Klub

Kære medlemmer og forældre hos Svendborg Golf Klub

Til november afholder Svendborg Golf Klub en auktion på www.Odendo.dk. Formålet med auktionen er at skaffe midler til at kunne optimere de forhold der findes i klubben.

På auktionen kan du gøre et godt køb og samtidig støtte ovenstående formål. Derfor håber vi meget at du vil hoppe ind og byde på auktionen og hjælpe med at sprede budskabet herom, når auktionen starter.

Hvis du arbejder et sted, som kan deltage med spændende produkter, gavekort, oplevelser eller ydelser og få markedsføring herigennem, hører vi meget gerne fra dig. Så vil du og virksomheden være med til at støtte op om det gode formål. Send gerne  Produktskabelon – Odendo til Emil Nutzhorn hurtigst mulig. Så vil vi få dit bidrag op på auktionen.

Ved at donere et produkt, giver Odendo adgang til mere end 100.000 potentielle kunder. Virksomheden får unik markedsføring, stor eksponering, goodwill, linkbuilding, en ny kunde, samt mulighed for mersalg og direkte kommunikation med forbrugere, der har vist interesse for dit produkt.

Eneste investering er kostprisen på̊ det donerede produkt, som i øvrigt kan trækkes fra i skat.

Se en kort video om markedsføringsmulighederne på Odendo, lige her: www.odendo.dk/unik-effektiv-og-oekonomisk-markedsfoering.html

Ønsker du at blive en del af vores auktionskorps, der er ansvarlig for den forestående auktion, er du meget velkommen til at kontakte Emil på en@svendborg-golf.dk Arbejdsopgaven i korpset bliver at indhente spændende produkter til auktionen og være med til at gøre denne til en succes. Dette er en unik mulighed for at gøre en stor forskel for klubben, på en effektiv måde, som ikke er tidskrævende.

Vi glæder os til at høre fra dig og ser frem til auktionen!

Brancheliste

Produktskabelon – Odendo