Info fra Kaninudvalget – 26. maj 2016

Så blev første Match-dag overstået. Og med et rigtig fint resultat.

Tak til alle Kaniner og HCP spillere der var mødt op. Og sikke et vejr der var arrangeret.

Håber i alle havde vand nok med, ellers var der rigelig mulighed for at supplere undervejs.

Der var 40 deltagere, rigtig pænt fordelt mellem Kaniner og HCP spillere – Tak for det.

Der blev spillet i 3 rækker fordelt på Herrer og Damer. Og i præmierækken var der hele 6 præmier til hver række. TAK til sponsorer, Zacho PRO-shop, Golfrestauranten, Slagter Engstrøm, Golfklubben, Gauss Foto og Silvan.

Med Klappræmier delte vi 28 præmier ud.

Næste MATCH-dag med GUN start og efterfølgende spisning bliver sidste ONSDAG i JULI måned. Her bliver der også spillet på 18-huls banen, men denne gang på hullerne 1, 11 til 18. Så får Kaninerne mulighed for at prøve kræfter med de sidste 9 huller.

Kaninudvalget vil gerne opfordre alle der endnu ikke er tilmeldt Klubbens Nyhedsbrev om at gøre det. Her får i de allersidste nyheder der bliver udsendt med jævne intervaller.

Endnu engang TAK for en fantastisk dag – har i nydt det som os i Udvalget så er det en succes.

Har i ideer og forslag til forbedringer i forbindelse med afvikling af de almindelige onsdage og månedsafslutninger er alle velkomne til at byde ind til Udvalget.

Vinder-gavekort for Onsdage der endnu ikke er uddelt vil blive udleveret af Birgit i Sekretariatet.

Brian Madsen Flemming Bay

Karen Sparrewath Neil Butler