Hvorfor deltage i Rehab-Golf hos Svendborg Golf Klub?

Der er mange årsager til at begynde til Rehab-Golf hvis man har en eller anden form for bevægelseshandicap.

Fysisk aktivitet, træning og deltagelse i sociale fællesskab er nemlig en god cocktail, når mennesker med medfødt eller erhvervet bevægelseshandicap skal føle sig som en del af fællesskabet, og når den enkelte skal forbedre sin fysiske formåen.

Golftræning og golfspil giver motion, frisk luft, kræfter og balance, og man opnår samtidig et fællesskab i og omkring vores hyggelige klubhus og ikke mindst restaurant ved at gå sammen og møde ligestillede, trænere, andre aktive golfspillere og tilskuere. Følelsen af at være inkluderet giver mod på livet, skaber tilfredshed i den daglige tilværelse og åbner op for deltagelse i andre fællesskaber, herunder uddannelse, erhverv, kultur eller socialt.

Sidst men ikke mindst så er vi netop nu  i gang med at lave et nyt baneforløb, som bl.a. sikrer at sværhedsgraden er passende, når man har et bevægelseshandicap, og endnu ikke er klar til at gå på den store bane.

Så tøv ikke med at komme ud og besøge os.

De allerbedste hilsner

Teamet bag Rehab-Golf