Hjælp os med god opførsel

Kære medlemmer, gæster og andre besøgende. Dette er et råb om hjælp. Vi beder jer være opmærksomme da vi for tiden desværre oplever nogle ubehagelige ting i klubben. Vi håber derfor at alle vil være med til at holde øje, og gerne påtale hvis man ser ting som vi nu vil beskrive for jer.

Der er meget store problemer med generel opførsel. Det er oplevet at teesteds markeringer er trådt ned i jorden således kun 1 cm stak op fra jorden.

Flere teestedskilte er i weekenden blevet flyttet, det gælder især 62 & 54 markeringerne som er flyttet tættere på 58.

Vedhæftet er billeder af et syn som mødte Henrik Zacho lørdag morgen ved drivingrange. Der mangler 2-3.000 træningsbolde fra sæsonstart og halvdelen af kurvene er forsvundet.

Ligeledes forsvinder de sæt som klubben får doneret fra medlemmer til begyndere. Det er sket flere gange fra ”det 8 kantede hus”.

IMG_10391 IMG_10381 IMG_10371