Hak & Riv – Nyheds info

Så har vi haft de første igennem projekt hak & riv. De 4 første fik så æren af, at kæmpe med 9 huls banen, som var meget tiltrængt en kærlig hånd. Og det fik de så. Kanon indsats fra de 4, som fik renset ud på 9 huls banen (billederne er fra H&R premiere). Den 5. deltager blev søsat på 18 huls banen, og lige nu kører den 6. deltager derude på 18 huls banen.

Vi har måske ikke de bedste bunkers mere. Der er mange som trænger til noget nyt sand, andre skal laves helt om, nogle skal justeres lidt. Det er ikke nogen lille opgave, og skal vi skifte sandet, er det også mest hensigtsmæssigt, at foretage de nødvendige tiltag, inden der kommer nyt sand i.

Husk, der er stadigvæk pladser at få, til de hurtige, sedlen hænger på tavlen “almen information” i klubhuset.

hak og riv (1)

Tove og Villy på H&R’s premieredag … stor indsats, og dejligt at se medlemmer gøre en ekstra indsats, på banen, når der rækkes ud efter en hjælpende hånd.

hak og riv (2)