Spil med i Golftrophy Tyskland

Velkommen til GolfTyskland.dk Trophy 2019! Dette er første år vi afholder denne turnering i Danmark, med 8 indledende runder.

I SVENDBORG SPILLER VI DEN 27 APRIL. Tilmeld dig på linket https://www.golfbox.dk/app_livescoring/tour/?language=1030#/competition/1775065/info

Vinderparret, fra hver indledende runde, skal videre til finalen 15.-17. september 2019, på Seeschlösschen Golfanlage i Nordtyskland. Her skal der dystes om titlen GolfTyskland.dk Trophy 2019. Turneringen afholdes i samarbejde med Tysk Turistinformation og en række sponsorer.

Turneringsform:
Vi spiller som parmatch fourball stableford. Kun den bedste score tæller for hvert hul så det gælder om, at komplementere hinanden bedst muligt. Man kan spille sammen med mix eller samme køn. Der spilles i en række og vinderparret går videre til finalen på Seeschlösschen Golfanlage.

Præmier indledende runder:
1. præmie: Vinderparret går videre til finalen på Seeschlösschen Golfanlage. Indeholder 2 x overnatning i delt dobbeltværelse, 2 x greenfee, 2 x morgenmad, 2 x middag. (Transport er ikke inkluderet)

2-5. præmier: Her vil der være præmier i form af golfophold, green fee, tøj m.m. afhængig af placering.