Golfens Dag 27 april

GolfensDag_2014_Banner930x180
Søndag den 27. april er der mulighed for at få stillet nysgerrigheden. For hvad er golf egentlig for en størrelse? Det er de færreste, som ikke på et eller andet tidspunkt har været skeptiske eller negative over for golfsporten, og fordomme er ofte svære at komme til livs. Golf er derfor en sport, man skal prøve. For når man første gang rammer den lille hvide bold, så er de negative tanker væk, og fascinationen opstår. Så glem alt om dyre medlemskaber og lange ventelister  – de findes praktisk talt ikke længere. Kom og prøv om golf er noget for dig.
Svendborg Golf Klub holder åbent hus for alle, der nærer den mindste interesse for at prøve kræfter med golfsporten. Kom forbi, og få en uforpligtende introduktion til, hvad golf er, og prøv kræfter med driver, jern og putter. I løbet af dagen er der chance for at opleve begejstringen, når du rammer den lille hvide bold.
På selve dagen vil der i Svendborg Golf Klub være mulighed for at få en rundvisning i klubben. Vores trænere vil stå klar med lidt kyndig vejledning i slagene, og til sidst vil du have mulighed for at spille nogle huller. Efter dette vil Svendborg Golf Klub være vært med noget spisning i Svendborg Golfrestaurant. Har man lyst til at spille på klubbens Par 3 bane vil denne også være åben for gratis spil hele dagen.
Vi starter ud hver time mellem kl. 9.00 og 12.00 hvor man blot møder op, og så vil vi sørge for at alle kommer rundt og prøver det hele.
Tilmelding er ikke nødvendig.
Vi glæder os til at byde alle velkommen til Golfens Dag 2014