GLØGG & GOLF

GLØGG & GOLF blev for første gang afviklet i Svendborg Golfklub i november 2022.

60 glade spillere havde valgt at deltage i præmieren på Gløgg & Golf i Svendborg Golfklub på en dejlig søndag eftermiddag. Mange havde taget imod opfordringen: At pynte sig selv eller deres bag. Det så festligt ud. Efter en kort briefing, gik vi til Gunstart på både 9-hulsbanen og 18-hulsbanen.

Vi spillede 9 huller med pitstop, hvor Karen og Tanja stod klar ved deres julepyntede buggy. Her blev alle spillere serviceret med juleshot og lækkerier. En fantastisk hyggelig stemning – endda med lidt julemusik.

Det var svært at komme derfra; men næste hul skulle jo spilles og af sted måtte vi igen.

Efter spillet samledes vi i Golfrestauranten, hvor Jane var klar med gløgg og æbleskiver. Nogle spillere havde deres familie med.

Denne søndag var ingen placeringspræmier; men derimod klappræmier. Ej heller handicap-regulering. Nej, det var ren HYGGE. Tak til sponsorer på denne hyggelige søndag, som var: Kaninerne og Michael Sidor.

Tak for den store opbakning og jeres gode humør. Og mon ikke, vi allerede nu kan vedtage at denne succes skal gentages næste år igen? Jow da.

Kanin-Teamet